Administrator Nieruchomości “Żuławy”
Celem naszej działalności są kompleksowe usługi w zakresie zarządzania i administrowania budynkami wspólnot mieszkaniowych oraz domków jednorodzinnych.
Zapewniamy poczucie bezpieczeństwa oraz osiągnięcia satysfakcjonującego poziomu kosztów utrzymania nieruchomości. Kładziemy nacisk na dbałość o Państwa majątek poprzez wykonanie czynności administracyjnych, technicznych i księgowych na wysokim poziomie, oraz aktywne doradztwo zapewniające zabezpieczenie i podwyższenie wartości rynkowej nieruchomości.
Mamy świadomość jak ważne jest, aby nasz Klient mógł skoncentrować się na innych sprawach mając pewność, że o Jego majątek zatroszczą się profesjonaliści.
Wykorzystujemy nowoczesne metody usprawniające obsługę wspólnoty i kontakt z mieszkańcami za pomocą poczty elektronicznej. Na przestrzeni lat zdobyliśmy doświadczenie w obsłudze budynków mieszkalnych wielorodzinnych, wymagających pod względem eksploatacyjnym. Wymagania stawiane przez mieszkańców, właścicieli i kontrahentów motywują nas do podnoszenia kwalifikacji, wprowadzania wyższych standardów i nowych usług.
Administrator Nieruchomości „Żuławy” pod firmą Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko – Własnościowa „Żuławy” zajmuje się zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami od 1985r.
Dla Państwa wygody i satysfakcji do dyspozycji stawiamy wszystkie posiadane przez nas zasoby.
Liczymy, że poniższa oferta będzie dla Państwa satysfakcjonująca. Gotowi jesteśmy do niezobowiązującego spotkania w celu szerszej prezentacji i udzielenia dodatkowych informacji.
Kontakt w sprawie spotkania: Urszula Grzyb 586836054 lub Adam Sitek 604075323
W ramach obsługi nieruchomości proponujemy:
- Przejęcie nieruchomości od poprzedniego zarządcy;
- Administrowanie nieruchomością;
- Obsługę finansowo-księgową;
- Obsługę techniczną nieruchomości;
- Obsługę prawną Wspólnoty.
Zakres świadczonych usług:
- analiza kosztów eksploatacyjnych pod kątem ich racjonalnej aktualizacji;
- obsługa najemców;
- usuwania awarii i usterek, pogotowie techniczne;
- obsługa książki obiektu i dokumentacji technicznej;
- prowadzenie ewidencji (np. lokali, właścicieli, gruntów);
- udział przy negocjowaniu i zawieraniu umów z dostawcami;
- zwiększanie współczynnika powierzchni mieszkalnej;
- wsparcie przy wyborze najkorzystniejszego ubezpieczenia nieruchomości;
- reprezentacja właścicieli na zewnątrz: urzędy skarbowe, sądy;
- obsługa księgowa wspólnoty zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- nadzór nad płatnościami, windykacja, negocjacje spłat;
- obsługa prawna;
- organizowanie zebrań Wspólnoty wraz z opracowaniem stosownych dokumentacji;
- opracowanie planów remontowych, gospodarczych;
- przygotowanie sprawozdań rocznych;
- rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnych;
- prowadzenie rachunku bankowego Wspólnoty;
- Przygotowywanie i składanie deklaracji, opłacanie podatków oraz innych opłat publicznoprawnych;
- przeglądy bieżące i okresowe nieruchomości i instalacji;
- przeglądy gwarancyjne;
- prowadzenie rejestru usterek i zgłoszeń;
- nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości;
- pielęgnacja terenów zieleni w okresie letnim i utrzymanie odśnieżonych ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym;
- przygotowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na usługi i dostawy;
- gromadzenie ewidencjonowanie i przechowanie dokumentacji w archiwum;
- redagowanie projektów regulaminów, uchwał, zaświadczeń i oświadczeń oraz innych dokumentów na zlecenie Zarządu.