Administrator Nieruchomości Żuławy

Celem naszej działalności są kompleksowe usługi w zakresie zarządzania i administrowania budynkami wspólnot mieszkaniowych oraz domków jednorodzinnych.

Zapewniamy poczucie bezpieczeństwa oraz osiągnięcia satysfakcjonującego poziomu kosztów utrzymania nieruchomości. Kładziemy nacisk na dbałość o Państwa majątek poprzez wykonanie czynności administracyjnych, technicznych i księgowych na wysokim poziomie, oraz aktywne doradztwo zapewniające zabezpieczenie i podwyższenie wartości rynkowej nieruchomości.

Mamy świadomość jak ważne jest, aby nasz Klient mógł skoncentrować się na innych sprawach mając pewność, że o Jego majątek zatroszczą się profesjonaliści.

Wykorzystujemy nowoczesne metody usprawniające obsługę wspólnoty i kontakt z mieszkańcami za pomocą poczty elektronicznej. Na przestrzeni lat zdobyliśmy doświadczenie w obsłudze budynków mieszkalnych wielorodzinnych, wymagających pod względem eksploatacyjnym. Wymagania stawiane przez mieszkańców, właścicieli i kontrahentów motywują nas do podnoszenia kwalifikacji, wprowadzania wyższych standardów i nowych usług.

Administrator Nieruchomości „Żuławy” pod firmą Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko – Własnościowa „Żuławy” zajmuje się zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami od 1985r.

Dla Państwa wygody i satysfakcji do dyspozycji stawiamy wszystkie posiadane przez nas zasoby.

Liczymy, że poniższa oferta będzie dla Państwa satysfakcjonująca. Gotowi jesteśmy do niezobowiązującego spotkania w celu szerszej prezentacji i udzielenia dodatkowych informacji.

Kontakt w sprawie spotkania: Urszula Grzyb 586836054 lub Adam Sitek 604075323

W ramach obsługi nieruchomości proponujemy:

  1. Przejęcie nieruchomości od poprzedniego zarządcy;
  2. Administrowanie nieruchomością;
  3. Obsługę finansowo-księgową;
  4. Obsługę techniczną nieruchomości;
  5. Obsługę prawną Wspólnoty.

Zakres świadczonych usług:

  • analiza kosztów eksploatacyjnych pod kątem ich racjonalnej aktualizacji;
  • obsługa najemców;
  • usuwania awarii i usterek, pogotowie techniczne;
  • obsługa książki obiektu i dokumentacji technicznej;
  • prowadzenie ewidencji (np. lokali, właścicieli, gruntów);
  • udział przy negocjowaniu i zawieraniu umów z dostawcami;
  • zwiększanie współczynnika powierzchni mieszkalnej;
  • wsparcie przy wyborze najkorzystniejszego ubezpieczenia nieruchomości;
  • reprezentacja właścicieli na zewnątrz: urzędy skarbowe, sądy;
  • obsługa księgowa wspólnoty zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • nadzór nad płatnościami, windykacja, negocjacje spłat;
  • obsługa prawna;
  • organizowanie zebrań Wspólnoty wraz z opracowaniem stosownych dokumentacji;
  • opracowanie planów remontowych, gospodarczych;
  • przygotowanie sprawozdań rocznych;
  • rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnych;
  • prowadzenie rachunku bankowego Wspólnoty;
  • Przygotowywanie i składanie deklaracji, opłacanie podatków oraz innych opłat publicznoprawnych;
  • przeglądy bieżące i okresowe nieruchomości i instalacji;
  • przeglądy gwarancyjne;
  • prowadzenie rejestru usterek i zgłoszeń;
  • nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości;
  • pielęgnacja terenów zieleni w okresie letnim i utrzymanie odśnieżonych ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym;
  • przygotowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na usługi i dostawy;
  • gromadzenie ewidencjonowanie i przechowanie dokumentacji w archiwum;
  • redagowanie projektów regulaminów, uchwał, zaświadczeń i oświadczeń oraz innych dokumentów na zlecenie Zarządu.